پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: فرود هواپيماي مقامات اسرائيلي در عربستان سعودي / تلويزيون اسرائيل: احتمالا اين مقامات براي گفت‌و‌گو درباره عادي‌سازي روابط رفته باشند
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 20:48     کد خبر: 53384

پيام نفت:
يك هواپيماي شخصي اسرائيلي كه اخيرا تعدادي از مقامات اسرائيلي را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در رياض فرود آمد. تلويزيون اسرائيل «كان» گزارش داد اين هواپيما از فرودگاه بن گوريون در تل‌آويو برخاسته و بعد از توقف كوتاهي در عمان به عربستان سعودي رفته و آنجا فرود آمده است.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: تلويزيون اسرائيل گزارش داد يك هواپيماي اين رژيم در خاك عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائيلي به رياض رفته باشند.
 
يك هواپيماي شخصي اسرائيلي كه اخيرا تعدادي از مقامات اسرائيلي را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در رياض فرود آمد.
 
تلويزيون اسرائيل «كان» گزارش داد اين هواپيما از فرودگاه بن گوريون در تل‌آويو برخاسته و بعد از توقف كوتاهي در عمان به عربستان سعودي رفته و آنجا فرود آمده است.
 
كان مدعي شد كه احتمالا چند مقام اسرائيلي به منظور گفت‌و‌گو درباره عادي‌سازي روابط با عربستان سعودي با اين هواپيما به رياض رفته باشند.
 
اين شبكه اسرائيلي در ادامه با اشاره به سفر قريب‌الوقوع «آنتوني بلينكن» وزير امور خارجه آمريكا به منطقه، خاطرنشان كرد مقامات موساد و شاباك (سرويس امنيت داخلي رژيم اسرائيل) چند روز پيش از همين هواپيما براي انجام سفرهايي در منطقه استفاده كرده‌اند.
 
در اين گزارش اشاره شده است كه از اين هواپيما براي انتقال مقامات اسرائيلي در چارچوب مذاكرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها