تلکس پيام نفت -رسانه خبري تحليلي نفت، گاز و انرژي: تل‌آويو: در صورت دستيابي به توافق تبادل اسرا، عمليات رفح را به تعويق مي‌اندازيم
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 08:56     کد خبر: 53394

پيام نفت:
«يسرائيل كاتس» وزير خارجه اسرائيل امروز شنبه در حساب كاربري خود در ايكس گفت اگر دستيابي به توافق تبادل اسرا صورت بگيرد، حمله نظامي اسرائيل به رفح به تعويق مي‌افتد.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

ايسنا: وزير خارجه رژيم صهيونيستي اعلام كرد در صورت دستيابي به توافق مبادل اسرا، حمله نظامي در رفح به تعويق مي‌افتد.
 
 «يسرائيل كاتس» وزير خارجه رژيم صهيونيستي امروز شنبه در حساب كاربري خود در ايكس گفت اگر دستيابي به توافق تبادل اسرا صورت بگيرد، حمله نظامي اسرائيل به رفح به تعويق مي افتد.
 
در همين زمينه، «يائير لاپيد» رئيس اپوزيسيون رژيم صهيونيستي گفت: «اگر انتخاب بين توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس بايد به سمت توافق پيش برويم.»
 
همچنين امروز خانواده‌هاي اسراي صهيونيست در غزه پس از انتشار پيام ويدئويي القسام درباره كشته شده ده‌ها نفر از اسراي صهيونيست در حملات رژيم صهيونيستي به غزه عنوان كردند: اسرائيل بايد انتخاب كند، حمله به رفح يا توافق براي مبادله اسرا؟!
 
خانواده‌هاي اسراي صهيونيست تأكيد كردند: «بايد جنگ را متوقف كرد و بهاي آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزينه‌اي اضافي خواهد بود.»
 
القسام به تازگي در پيامي ويدئويي اعلام كرد: «فشار نظامي منجر به كشته شدن ده‌ها اسير اسرائيلي در دستان ما شد و بقيه اسرا را هم از جشن گرفتن عيد پسح همراه با عزيزانشان محروم ساخت.»

 


برگشت به تلکس خبرها